Wij doen er alles aan om je bestelling compleet en in goede staat bij je af te leveren. Toch kan het gebeuren dat een product niet juist is geleverd of tijdens het vervoer is beschadigd. Dat vinden wij erg vervelend en willen dit graag met je oplossen!
Let op de ovens waar we de YAMmetjes in bakken hebben een extra onderhoudsbeurt nodig.
Maandag en dinsdag kunnen we GEEN YAMmetjes bezorgen. Sorry!
Woensdag 27-9 weer wel gewoon 🤗
Vers uit eigen bakkerij
Klantenservice
Klantenservice
Stappenplan retourneren
Wil je één of meerdere artikelen retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.
1. Retouraanvraag indienen
Vul daarvoor onderstaand formulier in.
2. Wij behandelen het formulier
Klachten en retouraanvragen worden op werkdagen binnen 24 in behandeling genomen.
3. Producten terugsturen
Je stuurt de producten binnen 2 dagen naar ons terug en ontvangt een bevestiging zodra wij deze ontvangen hebben.
4. Afhandeling klacht
Zodra de producten bij ons binnen zijn handelen we de klacht of retour ver af.
Yes! Je hebt een van onze producten in je winkelwagen toegevoegd.